Jun 12, 2017

Berpinggang 'Che Ta' Untuk Hari Raya.. Korang Nak Tak?

Kurang lebih 2 minggu lagi kita bakal menyambut hari lebaran. Ramai yang dah pun bersiap sedia dengan berpasang-pasang baju raya.. (amboi korang memang semangat nak berayakan), siap ada yang sebulan sebelum puasa lagi dah tempah baju raya liplap liplap. Memang korang la Artis paling popular dipagi raya nanti

Tapikan korang yakin ke baju raya yang dah berbulan korang tempah tu akan betul-betul cantik terletak dekat badan korang? Almaklumlah, puasa sebulan.. proses ternak lemak pun sebenarnya luar biasa dibulan puasa ni. setuju tak?

Memang tak pelik pun 'INCI' bertambah-tambah dibulan puasa ni walupun berat badan korang tak naik sangat. Tak percaya? cuba ambik tali tape sekarang dan cuba measure pinggang korang.. adakah sama macam pinggang 'Che Ta' atau pinggang korang bersamaan pinggang 'Che Ta' x 3.. (Sanggup ke?) silap-silap baju raya korang tempah tu dah jadi lain macam bila korang sarungkan nanti? Apa yang lain nya korang bayangkan la sendiri..

Kalau masih blur nak bayangkan situasi pagi raya korang, cer cuba tengok Video di bawah ni? dan bayangkan itu adalah anda di pagi raya?



Hehe rasa-rasa menarik tak kalau berpeluang beraya dengan berpinggang 'Che Ta' tak payah nak rungsing dah bonjolan-bonjolan hidup tu muncul dipagi raya? seronok kan?

So kalau nak Selamatkan Hari Raya korang, apa kata cepat-cepat hubungi CikCida untuk Syida bantu selamatkan Hari Raya Korang tahun ini. 

Jom Ber 'Premium Beautiful'.. Satu Wanita, Wajib ada Satu Premium Beautiful!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...