Jun 10, 2017

Omak-omak nak beraya!!

Omak2 ni mcm tu lah.. setiap masa sebok melayan anak2.. siapkan suami.. kadang terlupa nak jaga diri sendiri..

alang2 nak beraya ni.. marilah kita para omak2 yang sibuk sepanjang tahun meReward diri pula.. yelaaa risau jugak kalau org tertuko dgn bibik :'( sbb bibik pun pandai melaram jaman sekarang ni.. tambahan pula rayooo kan mst la nak jadi hot mommy! xmauuuuu laa jadi bibik hehe

nak gi gym.. mana laa laratnyaaaa puasa kot!
alang2 puasa ni.. jom combo kan dengan Premium Beautiful corset. 2 minggu sempat sangatttt kalau nak dapat shape raya nanti.. tak sempat tempah pun takpe, RTW pun cnfm muat kalau kita berPB ;)

raya kalini cnfm cuns!! kalah bibik kita yg suka melaram tu.. sblm tu jangan lupa amek ukuran dulu.. nah tgk cara amek ukuran kat bawah ni.. pastu send kat syida OK!


Special Price awaits U mommies! ;)

Love;

Cikcida
010-2261683

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...